Nelly



Ånej. Jag upptäckte att Nelly.com hade FET mellandagsrea just nu. Jag fick värsta tvångstankarna och var tvungen att beställa massa saker, men bara ett par skor, hör och häpna! ;) Mest klänningar, toppar och kjolar, nu hoppas jag bara att allt passar :) Så, jag har beställt både från Nelly och HM, jag borde inte shoppa mer resten av månaden eller ens i januari... Aj nu bet jag mig i läppen så jag känner blodsmak :( Klantigt klantigt.

Nu har min moster Carola, hennes karl Leif och min kusin Marcus åkt hem. Det var roligt att ha dem här en natt i alla fall :) Jag, mormor, morfar, gammelfarmor, Emelina och min kusin Camilla är kvar :) Jag och mormor ska nog snart iväg på en promenad. Jag har ont i magen.

Kommentarer
Liisaa säger:

Härligt, men åh nu så måste jag också kolla in det. och vi vet ju alla hur det slutar hahaha.

2009-12-25 | 21:47:11
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback