Juldagen

Oj oj oj oj oj... Mysig julafton igår, massor av mat och ännu mera klappar :) Haha, jag hoppas alla blev nöjda, jag har alltid jättemycket ångest när jag handlar julklappar och presenter... Vi hann med lite bråk också haha, för mamma och Mathias åkte hem igårkväll och det blev min gammelfarmor sur över. Men men, de tog sig hem säkert i alla fall, och resten av oss är kvar här :P Min släkt är helt galen, men sjukt rolig :) För en liten stund sedan skrek min moster och min morfar och försökte imitera och driva med mormor haha ;) Och alla skrattar som galningar :D Förresten, Emelina fick en liten apa som blåser på fingrarna så att nagellacket torkar(du vet Lisa, Eme hälsar tack), men vi lyckades tappa bort bakdelen som ska sitta över batterierna, så vi har letat över hela huset efter "aparslet" :) Haha, men nu är det hittat tack och lov :) Idag ska vi försöka äta upp mer av julmaten, men vi är lite småäcklade över att våran Janssons Frestelse stod framme en bra stund igår, vi kan ju bli dåliga i magen... Men god var den igår i alla fall :) Emelina och min lilla kusin Camilla springer omkring och busar och bjuder på fejktuggummi som smäller en på fingrarna när man ska ta ut det ur förpackningen ;)  Haha. Nej nu kommer de och ska busa!!!

Kommentarer
Liisaa säger:

Det låter som att ni hade det riktigt trevligt! Härligt att höra! Haha :)

2009-12-25 | 21:48:47
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback