Feen-Poshleen



Hej alla glada barn! Och välkomna till min nya blogg! :) I videon ovan ser ni inspirationen till mitt fina bloggnamn, och som ni också ser så har jag valt det sötaste temat tihi :) It will be great. Jag har nu krånglat jättelänge med att fixa en ny blogg, eller ja först skulle jag egentligen ändra designen på min gamla blogg, men det sket sig... Jag tog bort den i frustration över mina egna brister när det gäller att förstå mig på teknik. Ajja, now I'm back in business :) Och har jag tur så tar jag inte bort den här bloggen så fort det krånglar med den :P En sak jag planerar när det gäller bloggandet och så är att få igång min stackars digitalkamera så att jag kan posta bilder jag själv tagit istället för att posta bilder jag snott från andra.

I alla fall: här är min nya blogg :)

Kommentarer
Liisaa säger:

Yeeyy! :) Jag bytte blogg 3 gånger innan jag hittade rätt. hahaha ;)

2009-12-21 | 15:43:00
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

Haha det visste jag inte :P

2009-12-22 | 14:39:09
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback