En kopp kaffe



Nu har vi druckit kaffe, riktigt gott :) Som ni märker så har jag väldigt mycket tid till att blogga nu när jag är här ;) Haha men ni får ha överseende med att vissa inlägg suger k#k. Granen är vacker, huset är pyntat, jag och mormor är rastade, vi måste hitta en rock till tomten, äggen tar över smaken av räkor på ägghalvorna... Och mormor upplyste mig under promenaden att jag inte kunde sova till 11 imorgon. Men jag vill ju sova! Jag orkar inte laga julmat, jag vet ju fan inte ens hur man gör. Nog skulle jag kunna, men jag får prestationsångest. Jag kanske kan skala potatis eller något... Jag kommer nog hinna bli riktigt sur imorgon också om jag inte får min sömn. Ajja, kul att resten av släkten/familjen kommer imorgon i alla fall. Lite omväxling i sällskapet haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback