Dags att klaga

Dagens klagostund:
  • Varför finns det så lite skor på Tradera nu för tiden? För att det inte är skosäsong? Men det är ju alltid skosäsong! Jag vet att jag borde sluta med Tradera, men jag kan inte låta bli att gå in och kika då och då. Och nu finns det inte många par skor inne alltså. Illa illa.
  • Gick in på Aftonbladets hemsida för att leta lite nya bloggar. Men, det fanns bara fjortisbloggar. Tjejerna som skrev var typ 13-15 år gamla och kunde inte stava till "blogg" ens. Ännu mera illa.
  • Mitt mobila bredband funkar mycket bättre här uppe i Sorsele än det gör nere i Umeå. Suck. Det är irriterande när man vill kolla lite olika bloggar också kan man inte ens få upp bilder för att allt bara stannar av. Åh fan vad illa!
  • Min gammelfarmor sitter i köket och spelar på en speldosa. Inte vackert, och detta har pågått i en kvart. Jag tror att hon fösöker laga den på något sätt. Onödigt för den är ju inte ens trasig. Och vars hittade hon den ens?
  • Maja är inte hos mig och kan inte värma mig med sin lilla korv-kropp! Snyft!
  • Inget klagomål: Åh ja nu sa min farmor "skit samma!" åt speldosan!
  • Nej nu vet jag inte vad mer jag ska klaga på.

Kommentarer
Liisaa säger:

Haha, söt du är. :) Jaa, det finns mycket som man kan klaga på... haha

2009-12-23 | 14:45:07
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback